torsdag 19 januari 2012

Funderingar

Funderar och funderar och funderar lite till...men man kan ju inte fundera i all evighet, även om jag brukar vara ganska bra på just det, så nu får det vara slutfunderat! Vad det är jag funderar kring? Jo det här med LCHF. Ju mer jag har läst om det de senaste dagarna desto mer övertygad blir jag om att det kanske är grejen för mig. Visst, jag kommer säkert längta något vansinnigt efter allt vad kolhydrater är, iaf i början, men sen ska det ju ge med sig säger de som vet. Och vad kan hända om jag provar? Det värsta, som  jag är lite rädd för, är väl att jag skulle gå upp en massa i vikt...det känns ju lite konstigt att vräka i sig en massa fett på det där viset...det strider ju liksom mot ALLT jag har lärt mig inom näringslära... Men det bästa är ju att jag faktiskt kan bli av med det där galna sötsuget!

Nej, nu har jag baske mig bestämt mig! Jag ska prova! Om jag ger det en månad så kan jag ju inte hinna lägga på mig allt för mycket om det nu inte skulle funka, eller? En månad bli det! Från i morgon, nu ska jag vräka i mig en semla och njuta så mycket jag kan av den! =)


Sista på länge?




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar