måndag 23 januari 2012

Energi till tusen!

Vilken fart det har varit på mig idag, har haft en helt otrolig energi och det känns som att jag hade orkat nästan hur mycket som helst! Vilken skillnad mot igår fm! Mådde verkligen skit igår och tänkte att "jag klarar aldrig det här, jag gör det bara inte!" men så stoppade jag i mig några få kolhydrater i form av lite, lite grovt bröd och lite morot till lunchen och sen var det liksom bra! Idag har jag kört på med nästan vanlig LCHF fast något mindre fett. Detta har gjort att jag kanske blivit lite hungrigare mellan huvudmålen och behövt något litet mellanmål, men jag har också tyckt mycket mer om maten som jag har ätit. Känns så skönt att detta kanske faktiskt funkar för mig ändå, på något konstigt sätt känns det befriande att vara av med kolhydraterna! Har köpt en kokbok idag också! "LCHF för kvinnor" heter den och är skriven av Anna Hallén. Tänkte sjunka ner i soffan nu och kolla igenom den och inspireras lite för de kommande dagarna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar