lördag 4 maj 2013

Livet blir inte alltid som man har tänkt sig...

...men jag är övertygad om att det blir riktigt bra ändå! Eller är det kanske just därför som det blir så bra, för att man får tänka om och se nya möjligheter? För så är det ju, det är möjligheterna som man måste se, inte bara hindren eller det negativa, tror att jag är ganska bra på det ändå, det där med att fokusera på det positiva!

Har idag fixat och donat här hemma i min nya lägenhet, känner mig riktigt nöjd, det har blivit två hyllor på väggen och tv:n står inte längre upp-pallad på en flyttkartong utan hänger nu fint på väggen. Undrar bara vad kroppen kommer att säga om det här imorgon...får fjäska med den och ta det lugnt resten av dagen och kvällen! Börjar med en go middag tror jag, kyckling och parmesanpanerad aubergin och fetaostsallad med ett glas rött till! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar